Berlaar bruist als nooit tevoren

>> Jonge gezinnen hebben nood aan meer speelruimte en verzorgde speelpleintjes.  Ons speel-linten-plan zal klein Berlaar doen ravotten op allerlei geheime plekjes in ons dorp.

>> Het jeugdhuis draait intussen op volle toeren. Ze verdienen dan ook nog meer aandacht en een vaste ruimte om te vertoeven, te chillen en te feesten....

>> Het sportmasterplan wordt uitgevoerd op de "Doelvelden" met de nieuwe sport -en evenementenhal als blikvanger.

>> Voor onze senioren, die talrijker worden door de stijgende verzilvering, zetten we extra in de laatste jaren. Week van de senior, seniorenreis -en feest zijn toppers geworden op het agenda. 2 Nieuwe private rusthuizen zijn zopas geopend en zorgen dat de oude dag in onze gemeente verzekerd is. Daarnaast verdienen mantelzorgers op alle gebied onze steun.

>> Berlaar heeft een rijk verenigingsleven. Ondersteunen blijft zeker de boodschap.  De bouw -en renovatiesubsidie zal verder aangesproken kunnen worden.

Berlaar bruist de laatste jaren en dat willen we zeker zo houden !
* Balder zingt en danst
* De muzikale tuinen
* De Zomers van Balder
* Heikermis
* Tijd voor creativiteit
* Guldensporenviering
* Middeleeuws Quondam
* Kokkina Colora
* De fijne nieuwjaarsreceptie
* De sfeervolle nieuwe kerstmarkt
Deze activiteiten doen Berlaar leven, ze verdienen alle steun!
Het brengt immers leven in de brouwerij.